Hi Superhero !+Follow | Dashboard
//Superhuman
Cybernatics International College Technology ♥

Thursday 28 June 2012 @ 01:23 | 0 Comment [s]

dapat masuk kolej ni pada 02 jun 2012.
memang tak disangka la kn dapat masuk kolej ni sebab mula-mula ingat nak masuk ikm.
tapi rasanya pon cam takde harapan juga. Photobucket
sebab parents nak hantar ke ikm jugak kn.
ikut takdir la, kalau Allah tu kate saya di KTAC. disini la akan berada.
pelbagai gelagat manusia yang ada dalam kolej ni.
dari situ dapat la serba sedikit nak mengubah diri.
sape taknak ubahkan? sume nak. demi masa depan.
even seteruk mana pon cabaran kita tetap kena lalui.
itu yg telah ditakdirkan.
kita je yang kena pandai mengatasi.
kawan, apa itu kawan?
kawan tu hanya ada time kita gelak je.
betul la kan?Photobucket
sahabat baru dikatakan sentiasa bersama, up&down always together.
siapa taknak sahabat kn?
tapi orang cakap kalau prangai kita pon mcm _|_ takan la orang nak berkawan dengan kita.
tapi boleh jika kita ikhlas,
yang penting dalam hubungan mesti ikhlas.
tapi ramai salah sangka. 
semua nak judge kita.
yea, boleh judge. 
tapi kita lihat diri kita. 
sudah perfect ke? 
kalau dah kenapa masuk kolej? kenapa tak uitm?
gaduh, gaduh, gaduh.
tak kemana pon. 
hanya dimulut,
saling membenci,
saling bermusuhan,
kawan makan kawan. Photobucket
nak ke?
hum, memang taknak.
tapi ego tu membuatkan semua nya pentingkan diri.
bak kata orang 'pikirbagus'
tak kemana pon kalau kita sentiasa pentingkan diri.
kadangkala, kita melayan seseorang itu dengan baik pon menjadi isu.
no,no,no!!Photobucket
alahai, kita setia yang satu la awak. 
takdenye kita jaga means kita cintakan awak.
eeuuuww! bukan tradisi kita untuk mudah mencintai orang lain.
kerana kita sukar melupakan orang lain.
yang paling penting jangan suka MEMAKSA kita yea wak.Photobucket
kita taksuka orang paksa kita.
kalau kita suruh awak jadi pelacur dan paksa juga awak terima?
mesti awak cakap saya kawan tak guna kn?
tittle tu saya dah bagi awal2 dan siap2 untuk awak.
awak, saya perempuan.
saya jadi camni pon sebab dah jadi kebiasaan saya.
kalau saya suka awak, saya datang dekat saya akan cakap "saya cintakan awak"
tak percaya? kesian.
kalau saya kata saya sayangkan awak, tu la dia.
nasib baik course kita dah tak sama.
dan tolong jangan paksa saya jadi perempuan ye?
jangan paksa saya pakai pakaian perempuan yea?
saya tak berminat.
saya nak berubah atas keinginan diri saya bukan paksaan.
dan awak yang tu... ye awak la, yang tengah baca tu.
hahaha :D
kalau saya kata saya sayangkan awak dan awak la kawan saya, tolong la appriacate ye?
sikit je, bukan banyak pon.
nanti saya pendekkan awak lagi, terus jadi kemetot kang.
hahahahaha :D Photobucket
n kepada awak, ye awak. eh bukan awak yang tadi. yang sebelah tu.
awak ni baik sebenarnya. even awk digelar "******" pon bagi saya awak baik.
pertama kali saya tengok muka awak, saya dapat rasa yang awak ni akan berjaya.
cuma awak ni malas sikit. 
entah kenapa entah. awak kena berusaha. saya yakin awak boleh berjaya.
taknak ke bangga kan mak bapak?
mesti nak kn? saya pon.
saya tertarik dengan perwatakan awak. bukan la saya suka. takde maknenye.
cuma berminat nak berkawan dengan awak. 
cuma awak ni sombong sikit. 
n yang awak, ye awak. yang dah kawan lama dengan saya tu.
tolong la jangan menyombong sangat ye? 
mentang-mentang dah ada kawan baru lupa pula kawan dekat sini ye?
saya bukan apa, saya cuma kelakar tengok awak tak layan saya.
dulu time sekolah kemain lagi cakap bila time gelak, ada je kawan bersama awak 
bila time susah, semua hilang.
awak cakap tu macam dah terkena dekat awak balik pulak.
nasib baik kawan-kawan awak ade dalam list kawan saya.
kalau tak? takdenye awak nak layan saya.
takpela awak, semua manusia sentiasa berMANIFESTO.
saya pon. tapi saya takpernah lupakan awak.
sentiasa pesan dekat kawan-kawan awak, jaga awak.
siap bagitahu benda yang awak tak boleh buat/makan/everything.
sebab saya masih anggap awak bestfriends saya.Photobucket
takpela, sem 1 pon nak bermula jadi korang-korang yang pernah satu group dgn saya tu,
saya minta maaf k atas segalanya?
k bybye~



Older Post | Newer Post
The SuperHuman !


Assalamualaikum, Welcome ! When you come into my blog, I would satisfy your desire with good words .. I'm sorry if you feel my verses are rough or worse .. Every human being have disadvantages. so does me. I hope you're comforted by story.

underlined, bold

My life is not perfect without you. I love you, baby.




Navigations!


DiaryAboutStuffSite

The Credits!

Template by : CuteMonstaa
Full Edited : Akid Darius ♥