Hi Superhero !+Follow | Dashboard
//Superhuman
kepala ku pusing . @.@

Thursday, 28 June 2012 @ 00:19 | 0 Comment [s]

sejak-sejak masuk kolej, kepala sakit gila. rasa nak berguling-guling.Photobucket dengan masalah family lg. ya allah, dugaan weh. sekarang saya taktahu nak pilih jurusan yang mane satu. ktac-diploma cyber forensic atau masuk ikm? saya memang minat dalam bidang cf tu. mula-mula tu mmg la tengok kwn amek mcm susah n merendahkn mereka. tp bila tengok ttg cf tu, best jugak agaknya. tapi ayah tanya nak masuk ikm tak? saya rasa buntu. taktahu nak pilih mane satu. takut nanti jadi macam time f4. hope la ayah tak kesah saya nak amek cf. pls, saya dah mula sedia nak belajar dkt ktac ni haa. nak belajar rajin-rajin. Photobucket jangan la down kn perasaan saya. nanti tak semangat nak belajar. cam budak bawah ni haa...----------->
tak pon jangan sampai asyik menangis pulak mcm ni Photobucket. hope la boleh belajar dengan baik-baik. okay la, bybye. jaga diri. muah sikit :*Photobucket


Older Post | Newer Post
The SuperHuman !


Assalamualaikum, Welcome ! When you come into my blog, I would satisfy your desire with good words .. I'm sorry if you feel my verses are rough or worse .. Every human being have disadvantages. so does me. I hope you're comforted by story.

underlined, bold

My life is not perfect without you. I love you, baby.




Navigations!


DiaryAboutStuffSite

The Credits!

Template by : CuteMonstaa
Full Edited : Akid Darius ♥