Hi Superhero !+Follow | Dashboard
//Superhuman
macam-macam masalah *part2*

Wednesday 27 June 2012 @ 21:22 | 0 Comment [s]

hai . nak story pasal semalam . macam-macam masalah timbul lepas masuk kolej ni . tension woi !!!bergegar otak jadinya . dengan kawan dan family . haih ! banyak gaduh je oh . terutama kawan . tension woi . aku dulu pemarah tapi bila masuk kolej semua kemarahan aku turunkan . mungkin baru permulaan kot . tapi tension woi . siyes . aku tasuke weh bila asyik2 gaduh ni . sebab kita kalau boleh nak la sentiasa ceria . tak gaduh2 . gitu ! senyum seindah suria .Photobucket sape nak bergaduh kn ? semua nk ceria , taknak gaduh2 . come on . aku teringin nak rapat dengan budak2 asrama tp kenapa semua nya mcm kolot ? sory to say la .. aku bukan nak kutuk cuma aku taksuka taw owg jenis cmtu . kita je yg beria nk berkawan , dorang kutuk2 . yela , perempuan . smuanya nak kutuk2 . tension meyh ! rasa nak bunuh je oh .Photobucket dala yg ditolong pon tak berterima kasih . cmtu ke kawan ? err ~ bkn kte cakap ni mksud nya tak ikhlas , ikhlas tp klau kte je terkejar , dowg tak acano pulak tu ? seganas2 aku , air mate ni mengalir bila kwn buat hal . nanges tak suka . aku bukan jenis cmtu k . pls . aku nk seorang SAHABAT dtg KTAC ni . bkn nya musuh :( dala , ckp byk2 pon bkn nye paham . nty mula mengutuk . daa ~


Older Post | Newer Post
The SuperHuman !


Assalamualaikum, Welcome ! When you come into my blog, I would satisfy your desire with good words .. I'm sorry if you feel my verses are rough or worse .. Every human being have disadvantages. so does me. I hope you're comforted by story.

underlined, bold

My life is not perfect without you. I love you, baby.




Navigations!


DiaryAboutStuffSite

The Credits!

Template by : CuteMonstaa
Full Edited : Akid Darius ♥