Hi Superhero !+Follow | Dashboard
//Superhuman
Its a CINTA ♥

Tuesday 17 July 2012 @ 23:50 | 0 Comment [s]

peritnya pabila aku bermain dengan permainan cinta .
aku tahu kalau aku memainkan dengan perasaan cinta aku , aku akan menyesal .
aku akan kecundang .
dalam diri aku ini ada seorang insan yang digelar permata hati dihatiku ini .
bagiku , dia sahaja yang dapat menakluki hati ku ini .
kerana dia selalu bersama ku , susah dan senang disisi ku .
aku sungguh mencintai dirinya .
tiada yang dapat ku ganti jika tiada diri nya dalam hidupku .
sepanjang hidupku , ku ingin dia berada bersama ku .
aku ingin bahagiakan dirinya .
aku ingin menyayangi dirinya .
aku ingin berada disamping nya .
aku ingin sentiasa dicintai olehnya .
tiada yang dapat digantikan dengan insan lain .
kerana setelah setahun bersamanya aku berasa bahagia , gembira disamping nya .
dia sahaja yang sentiasa membuatku tersenyum .
aku tak pernah pandang dan pendam apa yang telah dia buat pada diriku ,
kerana ku tahu itu adalah pengajaran dalam hidupku kerana melukakan hatinya .
dia seperti anugerah cinta yang terbesar yang pernah ku dapat .
dia insan yang membuatkan ku menjadi pencinta yang setia .
dia insan yang membuatkan ku bersemangat untuk meneruskan pembelajaran ku .
dia lah pujaan hatiku .
pujaan hatiku yang tidak pernah lekang untuk aku mencintai .

#hai awak yang disana , saya begitu mencintai awak . saya tak pernah menginginkan kehilangan awak . saya tak pernah ingin untuk hidup tanpa awak . awak je yang selalu ada disisi saya , awak je yang selalu ceria kan hidup saya . saya gembira bersama awak . saya gembira awak sentiasa gembira . saya tahu kadangkala saya buat awak terluka dengan sikap saya , kerenah saya . tapi saya sangat cintakan awak . lebih dari segalanya . saya hanya ingin mencintai awak . setiap nafas yang dihembus , saya selalu memikirkan awak . awak begitu indah dimata saya . i love you . i love you so much ! *SA forever ♥♥♥♥


Older Post | Newer Post
The SuperHuman !


Assalamualaikum, Welcome ! When you come into my blog, I would satisfy your desire with good words .. I'm sorry if you feel my verses are rough or worse .. Every human being have disadvantages. so does me. I hope you're comforted by story.

underlined, bold

My life is not perfect without you. I love you, baby.




Navigations!


DiaryAboutStuffSite

The Credits!

Template by : CuteMonstaa
Full Edited : Akid Darius ♥