Hi Superhero !+Follow | Dashboard
//Superhuman
Somebody ♥

Wednesday 12 September 2012 @ 09:28 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum. hai blogger! sudah lame tidak mengupdate kan.. macam-macam yang terjadi dalam hidup saya.. awal bulan ni, dia pergi tinggalkan saya. saya taktahu apa salah dan silap saya. kadangkala, bagi saya. saya dah lakukan yang terbaik untuk dia.  saya dah jaga dia elok-elok. rupa-rupanya itu bukan apa yang dia rasakan. mungkin saya terlampau kongkong hidup dia. saya sentiasa sakiti hati dia dengan kata-kata saya. saya selalu sakiti hati dia dengan gurauan saya. saya tak dapat rasa apa yang dia rasa, apa yang dia fikirkan. begitu jua dia. ialahkan . ini lah dugaan. kalau kita dah terlalu sayangkan orang tu lagi banyak dugaan akan melanda pada diri kita. saya takpernah pasrah. saya terus mendekati dia. dapatkan dia balik seperti dulu. sebab saya sayangkan dia. saya cintakan dia. ye, itu dinamakan kejam. tapi saya takboleh hidup tanpa dia. mungkin waktu dia minta kata putus, saya perlukan dia. hati saya bagaikan tidak bernafas apabila dia meminta kata putus. bagaikan jatuh ditimpa tangga. saya sayangkan dia, kenapa dia tak nampak? manusia kan. semuanya nampak luaran. dalaman dia takan nampak. kalau kita ikhlas mencintai seseorang itu dia takkan pernah meluahkan kata putus. tapi, saya tak beri keputusan yang sebetulnya kepada dia. bagi saya, kalau dia nak anggap kami sudah tiada apa-apa hubungan itu kehendak dia. berapa minggu kemudian, dia telah membuat keputusan untuk masih bersama saya. saya terkejut + gembira. tapi sangkaan saya meleset. apa yang dia kata itu biar lah dirahsiakan. saya terus-terusan buat dia gembira macam dulu. kembali kan memori macam dulu. tapi keadaan kami keruh, sunyi dan tiada apa yang dapat gembira kan hati ini. pada saat ini, saya merindui dia. adakah dia merinduiku sebagaimana saya rasakan? saya mengharapkan ianya seperti saya fikirkan. mata tak terlena merindui dia. mata tak terlena asyik terfikirkan pasal dia. adakah dia begitu? hanya mampu terdiam dan berharap. saya rasa saya ni kejam. kenapa orang yang dicintai saya tidak lepaskan seperti yang dia mahu? saya pon tak dapat nak merungkai persoalan didalam diri saya. saya bagaikan pentingkan diri sendiri. tapi saya langsung tak dapat menjawab soalan itu. hati ini merintih menginginkan dia disisi seperti dulu. adakah saya merindui kenangan nya sahaja? tapi tidak. kerana apabila saya keseorangan atau bersama dia, saya akan mengalirkan air mata kerana telah menyakiti hati dia. kenapa cinta ini sekejam ini ? saya sangkakan apabila saya mendapat dia, hubungan kami kekal. tapi ada jua putus. setelah saya mendapatnya kembali, saya ingin membahagiakan hidup dia sebelum saya pergi. biar dia rasa kasih sayang saya. sebelum saya pergi tinggalkan dia. kita tidak tahu entah bila kita akan mati. kita tidak tahu apa dugaan seterusnya. diri ini bukan seperti engkau sangkakan , sayang. for you, hai awak. saya sangat merindui kita yang dulu. yang sentiasa gelak bersama, nangis bersama. awak tak rindu ke? awak, saya amat mencintai awak. saya tak mampu hidup tanpa awak. disusah mahupun senang awak disisi. awak, ILOVEYOU .


Older Post | Newer Post
The SuperHuman !


Assalamualaikum, Welcome ! When you come into my blog, I would satisfy your desire with good words .. I'm sorry if you feel my verses are rough or worse .. Every human being have disadvantages. so does me. I hope you're comforted by story.

underlined, bold

My life is not perfect without you. I love you, baby.




Navigations!


DiaryAboutStuffSite

The Credits!

Template by : CuteMonstaa
Full Edited : Akid Darius ♥