Hi Superhero !+Follow | Dashboard
//Superhuman
Aku Sayang Kau ♥

Friday 15 February 2013 @ 16:48 | 0 Comment [s]

hi assalamualaikum guys.. dah lama tak buka blog ni.. rindu :( harini nak cerita pasal persahabatan.. ye aku takboleh tipu hati aku untuk sayang dia.. aku masih sayang dia.. tapi aku nak dia bahagia.. lebih-lebih lagi bila orang yang betul-betul boleh jaga dia. tapi aku terseksa.. jadi aku buat perancangan.. dari mula kitaorang putus sampai ke hari ni aku dah rancang semua benda ni.. kalau nak cakap aku bodoh ke apa cakap la.. aku nak tahu siapa yang betul-betul boleh faham dia.. ye dah ada.. memang dah ada.. terharu aku tengok kawan-kawan dia support dia.. tak lupa juga bf dia.. siap mention aku.. ye memang aku teruk.. aku dah cakap aku tak layak jadi kawan dia.. tapi dia nak jumpa aku.. nak juga ftf.. setiap masa aku rindukan dia.. tiap masa aku teringatkan dia.. aku cuba lupakan dia.. aku cuba bz kan diri aku.. tapi dia dekat fikiran aku.. "anggap sebagai seorang sahabat?" ye boleh je.. tapi dia jauh dari aku.. aku rasa sangat dia jauh.. tiap masa kalau waktu-waktu aku nak dekat dengan dia.. ada je halangan. bf dia ada lah, apa la.. aku cuba nak share cerita dengan dia macam dulu.. tp kdg2 tu aku takut.. sbb kdg2 tu dia mcm asyik nak marah aku je.. tapi aku diam.. aku tak larat weh. aku tak larat nak tanggung segala kesakitan ni.. aku manusia yang lemah.. aku pun ada perasaan.. sebab tu aku buat semua ni.. aku tahu ramai cakap yang dia terasa dengan aku.. terasa sebab aku jauh dari dia.. ye, memang aku jauh.. sebab aku tak larat nak tengok segalanya.. ye memang aku nak berubah.. memang aku nak ke arah kebaikan, tp aku takboleh tolak perasaan ni.. aku cuba tolak.. aku paksa.. tapi makin dkt. aku akan sentiasa cuba dan terus mencuba.. aku sentiasa berdoa pada Allah.. aku sentiasa meminta pertolongan dia.. tapi sampai ke hari ni aku tak nampak.. aku minta petunjuk dari Allah.

p/s to SOMEONE yang ada dalam ni.. yang masih aku anggap seorang sahabat: beb, maafkan aku.. maafkan aku sebab sakiti hati kau.. aku taknak kau sakiti lagi dengan aku.. cukup la beb.. maafkan aku.. benci la diri ini.. benci la beb.. aku tahu, aku tak layak jadi kawan kau.. aku memang tak berguna! maafkan aku beb. ye aku rindu kau, aku sayang kau.. aku nak berkawan dengan kau macam dulu.. tapi bila aku dengar orang cakap dan dari mulut kau sendiri yang kau terasa dengan aku, aku taknak seksa hati kau.. aku taknak seksa diri kau.. jadi aku buat semua ni.. buat kau rasa benci dekat aku.. buat kau rasa taknak kawan dengan aku.. meluat tengok muka ini.. aku taknak kau sakit.. aku sayang kau.. aku buat semua ni untuk kebaikan kau.. maafkan aku :( aku sayang kau.. aku sayang kau sangat.. aku teringat segala kenangan kita. kenangan kita bersama aliah.. aku rindu beb.. aku tahan.. aku tahan sebab aku taknak kau tahu.. tp aku takboleh pendam lg.. biar aku luahkan dkt blog ni.. aku tahu kau takkan dengar penjelasan aku.. sebab aku tahu kau dah tana tengok muka ni. beb, ye mungkin segala aku buat ni salah.. mungkin segalanya salah.. maafkan aku.. impian aku sebenarnya nak kau dekat dgn aku.. nak kau sentiasa dgn aku.. aku rindu kau beb.. aliah tahu, zahidah tahu.. aku rindu kau sangat.. kau la segalanya dalam hidup aku.. kau sentiasa menyinari hidup aku dengan gelak tawa kau.. aku rindu nak gelak-gelak dengan kau.. nak share dengan kau.. aku sayang kau beb.. aku mengaku aku silap.. aku mengaku aku teruk.. aku mengaku aku takboleh kehilangan kau.. aku mengaku aku sayang kau. tapi aku buat semua ni sbb aku tahu kau boleh hidup tanpa aku.. aku tahu ramai lagi dkt luar tu sayang kau.. ramai  lagi yang boleh faham kau berbanding aku.. beb, aku harap kau maafkan aku.. aku taknak kita berjauhan.. aku nak kita macam dulu.. tapi aku taknak kau sengsara dgn aku.. maafkan aku :'(

aku nak minta maaf dekat myda, zahidah dan aliah.. minta maaf sbb kaitkan korang sekali.. ye aliah, aku tahu kau taknak kita semua berpisah.. aku mmg taknak beb... aku taknak sgt2. tapi aku terpaksa buat semua ni... korang pun tahu camne erti sayang aku dkt dia kan? biar aku sakit, aku taknak dia sakit.. tu pasal aku buat semua ni.. aku nak dia tak sakit.. dia dah ada seseorang yang sayang dia lebih dari aku sayang dia.. ye, aku harap dia bahagia.. memang sakit.. tapi aku terpaksa.. biar aku menangis.. biar aku sedih.. biar aku rindu. biar aku sayang.. tapi aku taknak dia sakit.. aku taknak dia sengsara.. takpe, mungkin kalau dia faham situasi aku, dia akan buka hati dia jumpa aku.. aku tunggu dia jumpa aku.. aku nak jumpa dia sangat.. tapi aku takut airmata aku akan menitik depan dia.. sebab tu aku taknak jumpa dia.. sebab tu aku taknak ftf dia dgn dia.. aku nak dia tahu yg aku ni sebenarnya taknak ambil berat pasal dia langsung. yang aku takpernah peduli pasal dia langsung.. walaupun hakikatnya aku taknak dia benci aku, tp aku terpaksa buat semua tu.. kiorang faham kn?? aku buntu beb.. aku buntu.. korang bantu la aku.. aku tak larat sangat.. korang on la lagu yang dekat blog aku ni.. lagu ni pun dah terjawab segalanya..


Older Post
The SuperHuman !


Assalamualaikum, Welcome ! When you come into my blog, I would satisfy your desire with good words .. I'm sorry if you feel my verses are rough or worse .. Every human being have disadvantages. so does me. I hope you're comforted by story.

underlined, bold

My life is not perfect without you. I love you, baby.




Navigations!


DiaryAboutStuffSite

The Credits!

Template by : CuteMonstaa
Full Edited : Akid Darius ♥